השר במשרד החינוך: "החוק לא מחייב פתיחת בתי ספר"

המהדורה המרכזית No Comments on השר במשרד החינוך: "החוק לא מחייב פתיחת בתי ספר"

השר במשרד החינוך חיים ביטון התראיין הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן ושוחח על פתיחת מוסדות החינוך בחלק מהערים בצל המלחמה ומסביר: "כמו בימי הקורונה, הקו שמנחה את המערכת הוא – צריך להמשיך את החיים למרות הכול"

צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר במשרד החינוך חיים ביטון שוחח עם אבי מימרן ב'מהדורה המרכזית' והתייחס להנחיות המעודכנות של פיקוד העורף בנוגע לפתיחת מוסדות החינוך ברחבי הארץ: "מערכת החינוך בכל הארץ מחולקת על פי צבעים שונים. ישנם מקומות שפתוחים כרגיל ואפילו יצאו היום לטיול. באיזורים האדומים כמובן אין שום פעילות. העבודה והתיאום השוטף היא כמובן מול ראשי הערים – הם הסמכות האחרונה להחליט בהתאם להנחיות אם הם פותחים או לא. גם בתקופת הקורונה הקו המנחה היה – צריך להמשיך את החיים למרות הכול".

לדבריו: "המחוז החרדי פרוס על פני כל הארץ. יש מאות משפחות שהתפנו מעריהם לערים אחרות והשתלבו במוסדות חינוך אחרות. צריך כמובן לומר גם יישר כוח למנהלים שפתחו את הדלת בפני הפליטים במאור פנים. היינו היום במלון בירושלים, ארגון 'שלווה' פתח שם בית ספר רגיל לכל הילדים. הלוואי שבכל המלונות היה כך".

ולגבי התרמת הדם בישיבות: "לפני שהתחלנו את הפרויקט הזה ביקשתי את אישורו של יו"ר התנועה. היה צריך הרבה אומץ לזה. מרגש מאוד לראות מאות בחורים עומדים בתור לתרום דם לפצועי המלחמה".

ולסיום, ההודעה על הסטת הכספים הקואליציוניים לטובת המלחמה: "המילה כספים קואליציוניים היא חטא. זה נשמע כאילו הכספים מוזרמים למטרות אישיות. הכל זה לטובת הכלל. אבל מתחילת המלחמה הופסק לחלוטין הזרמת התקציב שמוזרם כולו למען המלחמה. כל חברי הכנסת מבינים את הסיטואציה ולוקחים צעד אחורה".

האזינו



0 תגובות